Mind a márciusi, mind a negyed éves értékesítési számok nagyon impozánsak. 2014 első három hónapjában 28’719 motorkerékpárt és nagyrobogót adott el a bajor cég, ami 2013 hasonló időszakához képest 16,1 százalékos emelkedést jelent. Az igazi megtáltosodást március hozta egyébként: ebben a hónapban 15’183 propelleres kétkerekű talált gazdára világviszonylatban. Ez egyrészt 16,2 százalékos növekedés az egy évvel korábbi adathoz képest, másrészt a BMW Motorrad egész komplett történetének legmagasabb havi eladási darabszáma.
A piac leginkább a dél-európai országokban növekedett: Olaszország és Spanyolország mondhatja magáénak a legnagyobb bővülést – de a francia, brazil és észak-amerikai kereskedések is jól teljesítettek. A legerősebb természetesen továbbra is a a német terület maradt a bajor vállalat számára. Érdekesség, hogy bár évek óta a világ minden részén az R1200GS vezeti az eladási statisztikákat, az Egyesült Államokban ebben az ominózus márciusi hónapban letaszította egy másik modell a képzeletbeli trónról. Nevezetesen az 1’525 eladott BMW-ből 179 volt a nagy GS (pontosabban az Adventure változat), viszont a vadonatúj R nineT-ből 195 fogyott. Vagyis a legstílusosabb paripa állt az eladások élére. Igazi ínyencek ezek az amcsik, nem?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »