Eltávozott közülünk Massimo Tamburini, a motorkerékpár tervezés nagy alakja – nem tudott tovább küzdeni a rák ellen, hetven éves volt. Ő volt az egyik alapítója a Bimotának 1973-ban, Tamburini neve adja a márka harmadik szótagját. Rengeteg újítás köszönhető neki a motorkerékpárok történetében, mint például az egykarú lengővilla, vagy a ma is oly divatos ülés alá húzott kipufogó.
Az MV Agustának olyan legendás motorokat tervezett, mint az F4 és a Brutale sorozat. Az egész munkásságáról napokig lehetne mesélni – hosszú időbe telne, mire mindent alaposan bemutatnánk. A formatervezést művészi szintre emelte, számos alkotása szerepelt a Guggenheim Múzeum termeiben, a Motorkerékpár, mint művészet című kiállításon.
Nyugodjon békében, emléke előtt tisztelgünk munkásságának néhány képével.
Cimkék:
Logikus lépés lenne a Yamaha részéről, ha piacra dobnák literes szupersport gépük megvadított változatát.
Elolvasom »A BMW nem az olcsó motorjairól ismert. Prémium termékekből pedig ilyen növekedést elérni több mint szép eredmény.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »