A kardán históriája

Technika
2013. november 25., hétfő - Macko

A motorkerékpárok hátsó kerekének tengellyel történő meghajtását sokan a BMW-nek tulajdonítják. Pedig nem ők voltak az elsők.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (4 hozzászólás)

Helmets on -
“A gyártó cég a holland FN (Fabrique Nationale de Herstal) volt” belga. https://en.wikipedia.org/wiki/FN_Herstal

Macko -
Helmets: ebben az a legszomorúbb, hogy egy csomó adatot a Wikipediáról vettem, mert a forrásanyagban levőt kevésnek ítéltem meg. Ehhez képest sikerült elírnom – de köszönöm és javítom!

Macko -
Helmets: ráadásul kétszer. 🙁 De korrigáltam. Köszi még egyszer!

Helmets on -
Szivesen! Én még valami könyvben olvastam hogy ez egy belga motor gyártó volt és megmaradt bennem.

Előző bejegyzés

Honda-dömping 2014-re is

2013. november 08., péntek
EICMA

Következő bejegyzés

Forradalom: lefelé bővít a Harley

2013. november 29., péntek
Szentségtörés

Ezeket olvastad már?

Technikai forradalom: Keeway RKF 125 teszt

2018. szeptember 15., szombat

Természetesen nem járműtörténeti innovációkra kell gondolni, de az RKF 125 a Keeway történetében mégis egy mérföldkőnek számít.

Elolvasom »
Új motor teszt

Ugyanaz sokkal jobban: Honda Gold Wing Tour DCT teszt

2018. szeptember 08., szombat

A név maga legendává vált, de a Gold Wing felett bizony nagyon eljárt már az idő. A Honda számára létkérdés volt egy teljes körű megújulás.

Elolvasom »
Új motor teszt

Egyszerű és tökéletes megoldás a túramotorosoknak: Alpinestars Mirage laminált kabát

2018. augusztus 31., péntek

Nem akarsz esőcuccal bajlódni, de belerohadni sem a vízálló ruhába? Idegenkedsz a sok rétegtől? Akkor az Alpinestars Mirage modellje neked való!

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

A külső és belső furcsa ötvözete: Benelli BN125 teszt

2018. augusztus 23., csütörtök

A Benelli BN125 furcsa szerzet. Jól bevált Keeway technikára adtak fel egy olaszos megjelenésű gúnyát. A végeredmény így olcsó és csinos lett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés