A kardán históriája

Technika
2013. november 25., hétfő - Macko

A motorkerékpárok hátsó kerekének tengellyel történő meghajtását sokan a BMW-nek tulajdonítják. Pedig nem ők voltak az elsők.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (4 hozzászólás)

Helmets on -
“A gyártó cég a holland FN (Fabrique Nationale de Herstal) volt” belga. https://en.wikipedia.org/wiki/FN_Herstal

Macko -
Helmets: ebben az a legszomorúbb, hogy egy csomó adatot a Wikipediáról vettem, mert a forrásanyagban levőt kevésnek ítéltem meg. Ehhez képest sikerült elírnom – de köszönöm és javítom!

Macko -
Helmets: ráadásul kétszer. 🙁 De korrigáltam. Köszi még egyszer!

Helmets on -
Szivesen! Én még valami könyvben olvastam hogy ez egy belga motor gyártó volt és megmaradt bennem.

Előző bejegyzés

Honda-dömping 2014-re is

2013. november 08., péntek
EICMA

Következő bejegyzés

Forradalom: lefelé bővít a Harley

2013. november 29., péntek
Szentségtörés

Ezeket olvastad már?

Zseniális majomparádé: Honda Monkey 125 (2018) teszt

2018. november 12., hétfő

Ez a motorka kizárólag a stílusos megjelenésről szól. Aztán amikor az ember szembesül a Honda Monkey 125 valódi mivoltával, folyton vigyorog!

Elolvasom »
Új motor teszt

Egy komoly társ: ICON Dreadnaught hátizsák

2018. november 08., csütörtök

Még egy olyan témában, mint egy hátizsák fejlesztése is lehetnek innovációk. Az ICON Dreadnaught remek példa erre. Igen praktikus cucc!

Elolvasom »
Termékbemutató

Minden fokozható: Harley-Davidson Road Glide Special 114 (2019) teszt

2018. november 03., szombat

Eddig is egy különleges túramotor volt a Road Glide. Legújabb változata pedig szinte minden téren rátett egy lapáttal. Igazi amerikai túragép.

Elolvasom »
Új motor teszt

Praktikus és stílusos motoros cuccok az Alpinestars kínálatából

2018. október 30., kedd

Vízálló és utcainak kinéző motoros kabátot keresel munkába járáshoz? Vagy éppen hasonló lábbeli kéne? Megoldások az Alpinestars választékából.

Elolvasom »
Termékbemutató

Hirdetés