Az oroszok meghódítják Amerikát?

Oldalkocsis
2012. november 30., péntek - Zsore

Az Ural nem unja meg a retrónál is retróbb, hiperigénytelen, ám sokak szerint nagyon is élménydús, oldalkocsis csoda gyártását. Most egy kis tuninggal megfűszerezve próbál besunnyogni az amerikai piacra.

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

Jani55 -

„Na, valóban nem akarom bántani, csak nem tudok igazából jókat írni róla.”

Én pedig csak jókat tudok róla írni!!! Egyszerű technika, nincs semmi túlbonyolított elektronika, nem is tud elromolni… Nem szervizigényes, nem kényes, bárhol, bármikor, bármilyen időjárási körülmények között első rúgásra indul (van indítómotor is) és megy!

Az Ural honlapjáról olvashatóan tudhatjuk: az új tulajdonosi kör és vezetés célul tűzte ki: erősebb, stabilabb, még megbízhatóbb legyen a gépezet! A gyakorlatban ez azt jelenti, minden izgalmas dolog japán gyártmányú: pl. a karburátorok, a generátor a fesz szabályzóval, a komplett gyújtás, a gy gyertyák a kábeleikkel, az aksi… Komolyan, nincs rajta olyan dolog, ami elromolhat!

 

A legnagyobb piacuk amerika, mert ott is kedvelik az egyszerű, de atombiztos gépezetet és nem drága az a 14,5 e$ ezért a műszaki tartalomért (kapcsolható oldalkocsihajtás, hátramenet, kézifék… ülésfűtés az oldalkocsiban, stb) A helyzet az, hogy nem tudnak eleget gyártani(!), tessék tájékozódni, pl a várakozási listát megnézni… 

 

Az oldalkocsis gépezet pedig külön élmény! A menettulajdonságai meggyőzőek, bőven elegendő a 30kW-os nyomatékos motor…

 

Nekem már az új, az átdolgozott változatú Sportsman van, a legnagyobb örömömre!  


Jani55 -

Csak kemény legényeknek:

http://www.youtube.com/watch?v=sCtk8v7YyPI&feature=related

 


Macko -

Még az Onroad előtt, azt hiszem 2006-ban teszteltem Sportsmant és Wolfot is (utóbbi ki is gyulladt menet közben…) – azóta is a kellemes emlékeim között van az a két hét, mert annyit volt nálunk a két vas.

Egy téli tesztről beszélhetünk? 🙂


Macko -

Nekem egyébként ez a legkedvesebb Ural videóm. Imádom! :-)))

 


lbx -

 Azért az oroszok a nehézterep körülményekről tudnak egyet s mást… Nem ismerem az Ural, Dnyepr, stb. mocikat testközelből, de így látatlanba azt mondom, tudják azt, amire az ilyesmire vevő közönség vágyik.

Anno fikáztuk a béketábor eszközeit a seregben, és vágyakoztunk a nyugati technika után. Volt szerencsém testközelből találkozni a mostani nagytestvér eszközeivel és megnyugtathatok mindenkit, nem sok különbség van a USSR és a USA gépek között. Mindegyik szervízigényes, mindegyik spártai. Egy HMMWV ugyan úgy néz ki belülről, mint egy UAZ, a színe is egyezik, legfeljebb nincsenek ciril betűs feliratok (ez a fiataloknak hátrány), a yenki szélesebb (így nem is fér el ott, ahol a muszka) és kerozint hörpöl. Mindezt csak azért írom, hogy ne hamarkodjuk el az ítéletet az oroszok műve felett!

Jani55!

Egyezz bele a téli teszbe!


lbx -

 Most jut eszembe!

Ősszel Ausztriában találkoztunk egy Urallal és egy korai Moto Guzzival a Nockalm Strasse-n. Utóbbin kb. hasonló „fejidom” teljesített szolgálatot, mint a fenti Uralon – a Guzzin ez retro és oda van érte az értő közönség (persze azóta sok víz lefolyta Volgán/Dnyepr-en)…

 


Jani55 -

Részemről semmi akadálya… (de 4, vagy legalább 2 új guma feltétlen kellene. annál is inkább, mivel tavasszal műszakira kell menni… jelenleg ez megoldhatatlannak tűnik!)


Előző bejegyzés

Egy keletnémet 450-es, ami drágább mint egy Panigale

2012. november 29., csütörtök
Retro

Következő bejegyzés

A tanktáska örök!

2012. december 01., szombat
Csomagolás

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró