Brit kalandor

Teszt: Triumph Tiger 800 XC
2011. szeptember 20., kedd - Macko

Selymes, sorhármas hajtómű és terepre is teljesen alkalmas futómű. Hosszú aszfaltos túrán is kényelmes, de simán veszi a terepakadályokat. Ez lenne a tökéletes túraendúró, vagyis rally-motor?

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

jlala -

Most olvastam a Tourenfahrer.de-n, hogy visszahívják az eddigi példányokat, szoftverupdate-re (ha a fojtószelep zárva van, leállhat a motor üresben), ill. az opciónális középállvány rugóját rövidebbre cserélik, mert menet közben lenyílhat.


Macko -

Ilyen szintű hibák kivétel nélkül minden új típusnál befigyelnek.

Ha ezeket korrekt módon intézi a gyár, szerintem semmi gondot nem okoznak. Hátha a szoftvercserétől a zümmögés-csivitelés is alábbhagy (bár nem hiszem). :-)))


Helmets on -

És az ilyen szintű hibák miért nem kerülnek napvilágra már a gyári teszteléskor?

Az ilyen kartervédős, alacsony kormányos dolgokat se értem igazán……nem adják oda átlagsrác Johnnak hogy “ugyanmár mielött piacra dobjuk menj már vele egy karikát terepen”

Kár, mert a Triumph azért elég sokáig tesztel ha jól tudom…

Amúgy tetszik így elsőre bár nem valószínű hogy valaha is lenne egy:(

 

 


Macko -

Mindez apróság (mert tényleg fillérekből orvosolható) mondjuk a VFR1200F sarazásához meg gőzöléséhez képest. Ott tényleg nem értettem, hogy lehetett ezt elkezdeni forgalmazni…


Helmets on -

Ez apróság, meg ami olyan azt biztos orvosolják is….csak el lehetne kerülni az egész malőrt ha odafigyelnek…bár lehet úgy vannak vele akit nagyon zavar majd tesz ellene, beszerez kartervédőt, kormányt….ennyi pénzből ez jött ki, de ha meg filléres akkor meg nemértem..

 

A VFR meg nagyon ledöbbentett anno


godofspeed -

Vajúdtak a hegyek, és egeret szültek…

Nekem a SIMSON-on volt probléma a le-lenyíló oldalsztender. A hátsó tengely végére szerelhető kisiparira gondolok.

Ennyi év után a Triumph is eljutott erre a szintre.

Csak gratuálni tudok…


Macko -

Ha számodra ez a motor egy lapon említhető a Simsonnal (vagy egyáltalán képes vagy bármilyen párhuzamot vonni köztük a kerekek számán kívül), akkor szerintem orvoshoz kellene fordulnod. :-)))

(Nem urológusra gondolok…)


godofspeed -

“Elkezdődtek a tesztjei a Föld-Hold-Föld űrbusz első prototípusának. A menetrendszerinti járatnak tervezett űrjármű méltán nevezhető korszakalkotónak: az űrutazás-technika legkomolyabb újításait vonultatja fel: A hypertérsugár, az aszteroidapajzs, a gravitációszőnyeg, és az ultrahangos szkafanderfűtés mellett a fényre szagosodó vákuumbili is helyet kapott benne! Az űrhajó tesztjén ugyan már az első napon kisebb hibák léptek fel – a leszállókerekek a hangsebesség eléréskor néha kik-kinyílnak a burkolat alól – de ezeket mind orvosolni fogják. Az űrhajóstársadalom üdvözli a repüléstechnika új úttörőjét!”

 

A sztenderkinyílást illetően mind a Triumph, mind a SIMSON kettő egyforma: Szar:-)


Előző bejegyzés

BMW-s sokkterápia: itt az eScooter koncepció

2011. szeptember 14., szerda
Tanulmány

Következő bejegyzés

Belépő a klubba

2011. szeptember 26., hétfő
Teszt: BMW G650GS

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt