Új motor

Játszótársam mondd, akarsz-e lenni?

2008. május 24., szombat

Kevés gondozást igénylő hobbiendúrót találni nem könnyű feladat, megkockáztatom, nincs is több a jelenlegi kínálatban. Magánemberként régóta kokettálok a 250-es kis endúrókkal, így nagyon örültem a lehetőségnek, hogy megvizsgálhatom a Yamaha újdonságát. (...)

Elolvasom »
Teszteltük: Yamaha WR250R

Tini Ninja színre lép

2008. május 15., csütörtök

Nagyon hiányzott ez a motor, hiszen a fiatalok és a 600-as sportmotorok teljesítményét sokalló felhasználók eddig a nagy gyártók kínálatában semmilyen sportos motort nem találtak maguknak. A Kawasakinak hála, most már igen!

Elolvasom »
Kipróbáltuk: Kawasaki Ninja 250R

Hirdetés

Virtuóz másodhegedűs

2008. április 28., hétfő

A BMW legnagyobb 2008-as újdonsága az F800GS, amelyet elsőként teszteltünk Magyarországon. A motor kistestvére, az F650GS is először az Onroad szerkesztőségébe került hazánkban. Kissé megkésve, de annál nagyobb örömmel számolunk be tapasztalatainkról. (…)

Elolvasom »
Teszteltük: BMW F650GS (videóval)

Az igazi túraendúró

2008. március 29., szombat

A GS betűszó a modell hosszú története során legendává nőtte ki magát. A két betű arra utal, hogy ezekkel a motorokkal nyugodtan túrázhatunk tovább, amennyiben elfogy alólunk az aszfalt. A 2008-as év legnagyobb BMW újdonságának számító tesztmotort elsőként próbálhattuk ki Magyarországon, nullkilométe

Elolvasom »
Elsőként teszteltük: BMW F800GS

Az optimum

2008. március 20., csütörtök

Természetesen egyénenként változó, kinek milyen méretű az ideális robogó. Nehéz olyan modellt gyártani, amely a felhasználók többségének képes kielégíteni a szükségleteit. A Suzuki elég régóta jó úton jár a közepes burgonyájával. (...)

Elolvasom »
Teszteltük: Suzuki AN400 Burgman

Régi ismerős

2008. március 09., vasárnap

A 2008-as BMW R1200GS-t már jó két hete kipróbálhattuk, megtisztelő módon az elsők között. Az idei modellévre megújult motor nem esett át olyan változtatásokon, mint legutóbb, amikor hengertérfogata is növekedett, de a ráncfelvarrásnál azért mindenképpen komolyabb fejlesztéseket eszközöltek a bajor cég

Elolvasom »
Teszt: BMW R1200GS 2008

BKV-helyettesítő koncepciók csatája

2008. február 26., kedd

A nagyvárosok dugódzsungeleiben a legcélravezetőbb közlekedési eszköz kétségtelenül a robogó. Amennyiben valaki másodmagával is szeretne kis automata kétkerekűjével közlekedni, nyilván kiesnek az ötvenesek. A következő lépcsőfok a 125-ös kategória, melynek két koncepciójában is eltérő képviselőjé

Elolvasom »
Teszt: Suzuki Burgman 125 – Piaggio Carnaby 125

Hirdetés

Hangvillás sárdagasztók

2008. február 07., csütörtök

Februárban aszfalton, közúton, igazán jóízűt még sajnos nem lehet motorral menni. A tesztelő pedig ilyenkor már izgatott, szeretné kipróbálni a legújabb kétkerekűeket. Az olvasó szintén a legújabb motorokkal szerzett tapasztalatokra vár. Mindkettőnk kedvében járt a Yamaha, amikor egy remek krossznapot szer

Elolvasom »
Beszámoló a Yamaha krossznapról

A ragadozó és a város téli ura

2008. február 03., vasárnap

Európai viszonylatban hatalmas sikert hozott a Piaggio csoportnak a háromkerekű robogók piacra dobása. Végre kipróbálhattuk a család legnagyobb és legdinamikusabb tagját, a Gilera Fuocot. Különleges vendégként pedig újra az MP3 nyergébe pattanhattunk abból az apropóból, hogy teljesen télies felszereltséget

Elolvasom »
Teszteltük a hójáró robogókat

Offroad nap az Onroadon

2008. január 25., péntek

Bár oldalunk elsősorban az utcai motorozás szemszögéből tekint a kétkerekűekre, vannak lehetőségek, amiket nem lehet kihagyni. A Honda két vérbeli korsszgépe ilyennek ígérkezett, ezért a zord decemberi időjárás ellenére kipróbáltuk a Honda két „kikaparósát” és elmentünk sarazni kicsit. (...)

Elolvasom »
Teszteltük: Honda CRF 150R és 250R

Sportos angol urak ruhában és anélkül

2008. január 18., péntek

Menetpróbánk elsődleges alanya az angol gyár 2007-es „nagy durranása”, a Street Triple volt. Rendszám nélkül kaptuk meg az importőrtől, így csak a Kakucsringen tudtuk vallatóra fogni a még bejáratós motort. Hogy ne billegjen az utánfutó, vittünk mellé egy Tigert is…

Elolvasom »
Teszteltük: Triumph Street Triple és Tiger

Meztelen test és bivalynyak

2008. január 13., vasárnap

A Suzuki 2006 elején dobta piacra közepes lökettérfogatú meztelen sporttúra motorját, a GSR600-ast. A stílusteremtő motor a 2007-es évre néhány új színen felül egy blokkolásgátlós fékrendszert is kapott, ami már elegendő ok volt arra, hogy alaposan szemügyre vegyük.

Elolvasom »
Teszteltük: Suzuki GSR600

Hirdetés