A megújult Yamaha Super Ténéré tesztje két olvasónk "tollából" származik. Ráadásul egyikük már több mint tízezer kilométert tett meg vele.
Elolvasom »A tavalyi SV650 teszt után kíváncsian vártam, mit tud majd az azonos blokkal szerelt Suzuki V-Strom 650 XT. Megérte várni?
Elolvasom »Hosszú pályája során az SH300i, a család legnagyobbja mindig is a városi közlekedés egyik legjobb alternatívája volt világszerte. Az is maradt?
Elolvasom »A Yamaha modern klasszikusainak sorában az MT-07 alapjain épül fel az XSR700. Vajon csak külsejében tér el a remek csupasztól, vagy másban is?
Elolvasom »Kevés olyan motor van, amelyben a küzdésre kondícionált, de határozott felfogással rendelkező férfi így megtalálja a tökéletes társat.
Elolvasom »Azokon a részeken, ahol nem lehet 48 lóerőnél többet kimotorozni, a Honda CB500F a tulajdonosának boldog perceket okoz. Másoknak meg idegzsábát.
Elolvasom »A Yamaha csak keveset vett el az R1-ből, így az egyik legördögibb, ám mégis használható nakedet hozták létre az MT-10 képében.
Elolvasom »Az amerikai legendagyár egyik legkarizmatikusabb gépe, a Road Glide új blokkal és felfüggesztéssel indul neki a jövőnek. Elképesztően jó lett!
Elolvasom »A Suzuki SV650 rövid kihagyás után 2016-ban visszatért, hogy megismételje a múltbéli sikereket. Lássuk, mennyi esélye van rá!
Elolvasom »A családi egyterű mellé gyakran kell egy második jármű is, ami keveset fogyaszt, fürge és praktikus. A Honda NC750S pont ilyen.
Elolvasom »A Yamaha XV950 Racer kiválóan ötvözi a régi sportmotort a mai modern technikával. Kellően kemény és klasszikus, mégis egy használható motor.
Elolvasom »A Triumph retro üdvöskéje, a Bonneville jelentősen megváltozott: igazi nehézbombázó lett belőle. A T120 pedig végre boncasztalunkra került.
Elolvasom »