A Suzuki felrúgta a konzervatív cruiser építés szabályait és olyan műszaki tartalommal töltötte meg az M1800R-t, ami eddig a sport vagy túramotorok privilégiuma volt. A minden apró részletében elegáns, nem hivalkodó, mégis tekintélyt parancsoló Intruder elbűvölte az utca emberét. De vajon milyen vezetési
Elolvasom »Három év óta most először nyúlt a Suzuki középkategóriás túraendúrójához, a DL650-hez vagy kedveltebb nevén a V-Stromhoz. A modellfrissítés szemmel alig látható, csupán az erőforrást és a futóművet érinti. Szívesen vallattuk a blokkolásgátlóval szerelt közkedvelt motorkerékpárt.
Elolvasom »A Banditok látványos átalakuláson mentek keresztül az elmúlt időszakban, amely elsősorban az erőforrásokat érintette. A tradicionálisan lég-olajhűtéses motorok kisebbikét, a 650-est is folyadékhűtésűvé alakították és a karburátorokat is hiába keressük. Ez azonban csak egy része annak, amiért a Bandit
Elolvasom »Férfiasan bevallom, meg vagyok lőve. Az elmúlt években volt szerencsém számos motort és robogót kipróbálni, hogy megoszthassam a róluk kialakult képet olvasóinkkal. Most azonban egy olyan jármű került hozzám, ami komoly fejtörést okozott napokig. Remélem, a végére sikerült megfejtenem a titkát.
Elolvasom »A BMW igazi mindenes motornak szánja ezt a kétkerekűt. Járjunk vele munkába, menjünk túrázni, ha pedig elfogyott az aszfalt, bátran hajtsunk be az erdőbe! A korábban már bemutatott Xmotoval közös alapokon lévő 650-est teszteltük.
Elolvasom »A Honda kimondottan a kezdő motorosok és a hölgyek részére fejleszteti a nagy sportmotorok stílusjegyeit magán viselő, és így igen divatos kis belépőmodelljét, a 125-ös CBR-t. Mennyire felel meg a kitűzött céloknak, és vajon mennyi köze van a nagyobb lökettérfogatú felmenőkhöz? Ezekre a kérdésekre keres
Elolvasom »A 2006-os évben új kategóriában jelent meg a BMW: a közepes teljesítményű sporttúra szegmensben. Rögtön két új modellt dobtak piacra: a sportos F800S-t, és túrásabb változatát, az ST-t. Tekintve, hogy ez az osztály igen telített, nagyot kellett alkotni a sikerhez. Tavaly volt alkalmam kipróbálni az F800S-t
Elolvasom »Soha nem értettem, mi értelme van embertelen erejű izommotorokat gyártani gyakorlatilag szélvédelem nélkül. Most megkaptam a lehetőséget, hogy rájöjjek: mindössze 25 órám volt hogy kipróbáljam a 163 lóerős, idomzat nélküli BMW K1200R-t. Gyorsan belehajszoltam 630 kilométert, és most már azt hiszem tudom a
Elolvasom »Rövid időn belül a második szupersport kategóriájú motort teszteltük. A GSX-R1000 után, most a Honda hatszázas versenygépe járt szerkesztőségünkben. Ismerkedésünk megdöbbentő eredményt hozott: a gyakorlatilag versenypályára készített motorkerékpárral remekül együtt lehet élni a mindennapokban, a köz
Elolvasom »A közkedvelt naked bike-ot, a Hornetet, 2007-re újratervezte a Honda. Nem csak a külcsín változott azonban, hanem a belbecs is, az új modell tovább öregbíti a darazsak jó hírét. A CBR 600 RR-ből örökölt blokk bőséges erővel látja el, a sokoldalú motorkerékpárt.
Elolvasom »Az ezres gixerről minden motoros hallott már, de nem mindenki élte át azonban azt, amit nyújtani képes lovasa számára. Nehéz erről a motorról a közúti motorozás aspektusából írni, hiszen alapvetően nem oda való jármű, még akkor sem, ha Magyarországon idén a második legnagyobb darabszámban eladott motork
Elolvasom »Több mint tíz éves a Bandit, egy sokoldalú, kiváló ár/érték arányú motorként ismerik és használják sokan világszerte. A lég-olajhűtéses blokk igénytelensége és megbízhatósága volt a sikertörténet egyik állandó szereplője, amelyen most változtattak. Az új Bandit 1250 vízhűtéses blokkot kapott, d
Elolvasom »