A valaha épült egyik legdurvább autómotoros bringa a ProBoost M1. Egy 4 literes V8-as BMW blokk mozgatja, ami kapott két turbót is...
Elolvasom »Szerintem a többségünk egyetért abban, hogy hazánkban elég hiányos az alapoktatás. Nézzük, mivel lehetne kiegészíteni a motoros képzést!
Elolvasom »Okostelefon, okoshűtő, okosház. Majd pont a motorunk kapcsán nem merül fel a tervezőkben, hogy kommunikálni tudjon a gazdival? Ez a MOTOROiD.
Elolvasom »Az esés maga teljesen hétköznapi, semmi extra benne. De hogy egy bukás lassítva, teljes panorámában visszanézhető legyen, az komoly!
Elolvasom »A kétlábúak világában az 1978-as széria még éppencsak ízlelgeti a középkorúságot, addig a hasonkorú motorok már edzett öregfiúk. Van is itt tíz.
Elolvasom »Sokan feleslegesnek tartják, pedig a mai erős motorokban egy modern menetstabilizáló rendszer sokat segíthet. A KTM kisfilmje remek demó erre.
Elolvasom »Kevesen tudják, hogy a II. Világháború után a Ducati egy 49 köbcentiméteres, Cucciolo fantázianévre hallgató erőforrással vált igazán híressé.
Elolvasom »Nem csak a legvadabb túraendúrósok kerülhetnek abba a helyzetbe, hogy vízben kell megállni a helyüket kétkerekű paripájuk nyergében.
Elolvasom »Ha Lewis Hamilton és az MV Agusta elkezdi összebizsergetni a gondolatait, abból nyilván valami nagyon drága és limitált elképesztőség lesz.
Elolvasom »Összeszedtünk pár figyelemre méltó építést, ahol a szokásos blokkok helyett egy motor szíve adja le az erőt, de a kerekek száma négy!
Elolvasom »Volt már nem egy ilyen jellegű kezdeményezés, vegyes sikerrel. Nézzük, hogy mit kínálna a legújabb, CrossHelmet nevű okos bukósisak!
Elolvasom »Bestiális nagyendúró készült Triumph Tiger alapon, amiről a Panáfrica Rallyn dobták le a pórázt. A Tramontana egy kőkemény versenygép.
Elolvasom »