Motoros balesetekről túl sokat és cél nélkül – vagyis puszta szenzációhajhászásból – írni nem jó. Ezeknek a híreknek csak akkor van értelme, ha maga esemény szolgál valamilyen tanulsággal az olvasó számára. Ilyenből viszont találtok az Onroad.hu felületén szép számmal. Nos, a mai esetünk nem ilyen lesz. Ebből nem tudunk semmilyen tanulságot levonni. Nem leszünk tőle bölcsebbek és nem tanulunk belőle. Semmilyen sérülés sem történt. Mégis irtó izgi lesz a bukás filmjét megnézni – a kamera miatt!
A motoros kolléga ugyanis úgy gurult fel a versenypályára Kawasaki Ninja 300-as masinája hátán, hogy a tankra egy 360 fokos látószögű képrögzítő objektív volt felszerelve. Aztán el is jött a baj: simán kicsúszott alóla a gép és mindketten a sóderágyban fejezték be a napot.
A videó nagyon profin lett elkészítve, ugyanis a tapadásvesztés pillanatától kezdve szuperlassításban nézhetjük a történteket. Méghozzá minden irányban – a kép bal felső sarkában levő ikonnal vízszintesen és függőlegesen is tudjuk forgatni a “tekintetünket”. Így az is követhető, hogy mi történik a géppel – és az is, ami a pilótával.
A srác egyébként semmilyen elmarasztalást nem érdemel. Kezdőként egy igazi neki való motorral igyekezett megtanulni a kanyarodás művészetét, ráadásul ehhez zárt pályára ment, ahol tökéletesen fel is volt öltözve. Maga a bukás pedig teljesen normálisan benne van a határok feszegetésében. Ráadásul egy egészen különleges videóval is megajándékozott minket! Ja, és van még egy pont is az i betűn: mögötte haladó haverja is ugyanilyen eszközt használt, így az egészet még kívülről – és szintén 360 fokban – is megnézhetjük.
Érdekes így szemlélni, igaz? A hasonló fedélzeti kamerának ilyesmi esetekben akár komoly haszna is lehet az utólagos elemzéseknél – megfontolandó lehet a használatuk!
Cimkék:
Aki eddig nem talált elég erős túramotort magának, az most megnyugodhat. Hamarosan érkezik a Kawasaki H2 alapjaira épülő hosszú távú gőzmozdony.
Elolvasom »Mi pedig összeszedtük a főbb újításokat néhány pontba, lássuk mit fog tudni az Aprilia huligán motorja 2018-ban!
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »