Nem kérdés, hogy a CBR1000RR blokkal szerelt fűnyíró immár a legdurvább kerti gép, és ezt a Guinness Rekordok Könyve is jegyzi.
Elolvasom »Nem csak egész Európában, hanem Magyarországon is kiemelkedően nagyot ugrott a motorpiac, legalábbis erről árulkodik az első negyedév.
Elolvasom »Úgy tűnik, hogy a Harley-Davidson háza táján vesznek egy nagy levegőt, és lemennek a lélektani határ alá. Mármint köbcentiméterek tekintetében.
Elolvasom »A NineT modellek óta nem kérdés, hogy a BMW-nek nagyon jól áll az oldschool. Az R18 egyelőre koncepció motor, de megeshet, hogy gyártásba kerül.
Elolvasom »Sportosból túrázósba, menet közben? Nem is hangzik rosszul az elképzelés! A Honda éppen dolgozik az elképzelésen.
Elolvasom »A Honda számtalan fejlesztését megcsodáltuk már az életben, de most rátapintottak valami nagyon fontosra. Itt az oldalkocsi az MSX125-höz!
Elolvasom »Megeshet, hogy a Kawasaki egy új, sornégyes ZX25R modellen dolgozik. Ha még igaz is, valószínűleg csak az ázsiai piacra szánják.
Elolvasom »A Yamaha különleges, háromkerekű kanyarvadász gépe, a NIKEN lett három nagy múltú biciklis verseny hivatalos útvonal-biztosító motorja.
Elolvasom »A mondás úgy tartja: a motorosnak még a fényképe is büdös. Ennek azonban nem kell így lennie! A Redline termékei tökéletes megoldást kínálnak.
Elolvasom »Mivel rótták az utakat a fiatalok Ausztráliában, ameddig nálunk a 250-es ETZ számított a vágyott nagymotornak? Lássuk!
Elolvasom »A BMW Group mintegy 50 évvel ezelőtt nyitotta meg a berlini gyárát. Az üzem egy S1000RR-el ünnepelte a hárommilliomodik legyártott motorját.
Elolvasom »A Revival Cycles épített egy custom gépet a BMW új, 1800 köbcentis bokszere köré, ezzel világgá kürtölve, hogy újra cruisert fognak gyártani.
Elolvasom »