Felreppent az eshetősége annak, hogy az R18 1800 köbcentis bokszere köré a BMW GS modellt rakna. Ám ez ebben a formában nem igaz.
Elolvasom »Csak egy kép és más semmi. A talány adott. Valamiféle sejtelmesen közös bulira készül az MV Agusta és a francia Alpine.
Elolvasom »Nagy tervek fogalmazódtak meg a Norton jelenlegi vezetésének agytekervényei között. Lehet, hogy igazán jót tett nekik az indiai tőke?
Elolvasom »A Kawasaki emlékezetett rá, hogy ők nem engedték még el a hibrid technológiát. Valami hamarosan történni fog és nagyon érdekes lesz!
Elolvasom »Minek agyonmacerálni azt, ami egyébként jó, nem? Valahogy így gondolhat a Suzuki a V-Strom 650 és SV 650 modelljeire.
Elolvasom »A BMW Motorrad visszahívást jelentett be egy kabátjukkal és kesztyűjükkel kapcsolatban. Bizony, nem csak járművekre létezik ilyen.
Elolvasom »A Honda valószínűleg tovább bővíti az Africa Twinben is szolgáló sorkettes blokk felhasználási területét. A Honda CB1100X lehet a következő.
Elolvasom »A Yamaha nem fejleszti tovább legendás sportmotorját, az R6 modellt. Persze nem tűnik el teljesen, de rendszámot ezentúl nem kaphat.
Elolvasom »Lehet a különlegeset még különlegesebbé tenni? Az MV Agusta válasza egyértelműen igen. Leborulunk a Superveloce 75 Anniversario előtt.
Elolvasom »A BMW Definition CE 04 egy szériaközeli állapotú gép, ami ötvözi a hagyományos robogós értékeket az e-mobilitással.
Elolvasom »Az ausztrál típusjóváhagyási dokumentumokból kikerült néhány fotó és adat a 2021-es Kawasaki Ninja ZX-10R-ről.
Elolvasom »A Bosch féle mySPIN technológiát újabb gyártók is átveszik. A 10.5 colos gigakijelző Ducati és Kawasaki motorokra vándorol.
Elolvasom »