Mindig megragadom az alkalmat, hogy elmondjam milyen jó kis motor is a Himalayan. Csak három dolgot hiányoltam belőle. Az erőt, a futóművet és a féket. De ettől függetlenül ha valaki megkérdezi tőlem – ami ugye soha nem történik meg – hogy kellene-e, akkor gondolkodás nélkül rávágnám, hogy nagyon is. Mert egy igazi, rúgható igásló amit aztán tényleg nem kell félteni. Ami elég magas hozzá, hogy lényegében bármin keresztül tankolj vele, miközben attól azért nem kell nagyon félni, hogy komolyan pénztárcaterhelő kárt okozol benne. Félő, hogy pont ezt fícsört veszíti el a következő fejlesztésével.
Mármint várható következő fejlesztésével, hiszen egyelőre csupán brit származású ipari pletykáról beszélünk. Ám mégis ésszerű lépés lenne az indiai gyártótól, hogy ne csak a 411 köbcentis, egy vezérműtengelyes blokkal szereljen a túraendurót.
Hiszen már rendelkezésükre áll egy 650 köbcentis, soros kéthengeres erőforrás. A Continental/GT modellekben dübörgő 47 lóerős motorral pont beleférne az A2-es jogosítvánnyal vezethetőség határába. Szinte butaság lenne nem meglépni. További jel, hogy a Royal Enfield nemrégiben levédetett néhány nevet. Köztük a kevésbé fantáziadús “Hunter” és a Himalyan után nagyon is stílszerű “Sherpa” is illene a nagyobbik túraendurójukhoz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »