Az információ és a reklám angol szavak összetételéből született kifejezés igazán beszédes. A kisfilmek, amelyek tartalmukkal inkább a motorosok „kockaságára” hatnak, tulajdonképpen reklámok. A klasszikus, a gyártást és magát a masinát bemutató filmek XXI. századi megfelelői ezek a rövid videók, amelyek természetesen az aktuális terméket próbálják még kívánatosabbá tenni az értő közönség számára. Az alábbi sorozat főszereplője a bolognaiak legújabb modellje, a Diavel. Az olaszoktól eddig idegen stílusú gépsárkány egyelőre igencsak sikeres, bár már a második komolyabb visszahívást is megélte a típus. Eredetileg ugyan az amerikai piacra szánták, azonban az eddig eladott nagyságrendileg 5’000 példányból mindössze 1’000 landolt a tengerentúlon. Szakértők szerint a gép bár nem nevezhető tipikus Ducatinak, de a gyártó hagyományait jól ötvözi az amerikai stílussal, s az sokkal inkább sportmotor, semmit cruiser. Íme a Diavel infomercialjai.
Cimkék:
Megérkeztek az MV Agusta F3 limitált „Serie Oro” modelljének első fotói. Az alapváltozat is gyönyörű, de az olaszok ezt fokozni tudták.
Elolvasom »A Yamaha tavaly mutatta be a Super Teneré World Crosser változatát, amelyről akkor azt mondták, csupán egy koncepció. Lehet, hogy mégsem?
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »