Utoljára februárban hallhattunk Erik Buellről és legújabb masinájáról, az EBR 1190RS-ről. A friss hírek megerősítik azt, amit eddig is sejtettünk: a könnyű V2-es sportmotor nem lesz egy tömegmodell. A legendás mérnök, motorépítő csak száz darab kiadását tervezi, hogy az amerikai motoros szövetség, az AMA versenyzésre vonatkozó követelményeinek megfeleljen. A limitált példányszámú vasak ára még mindig nem ismert, Erik Buell úgy fogalmazott, hogy az egy felső kategóriás minibusz árával összevethető szintet fog képviselni. Bár az utóbbi hónapokban az értékesítési mutatók újra pozitív tendenciát mutatnak a nagy vízen túl, azonban ez az árképzés még így is kétségessé teszi, hogy a száz darab masina el fog-e kelni. Reméljük a legjobbakat, s bízzunk benne, hogy Erik Buell lelkesítő álma folytatódhat.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A januári „pletyka” nem volt alaptalan: Texas hivatalosan is felkerült a motoGP térképére. Két év múlva jön az első verseny.
Elolvasom »A BMW amerikai képviseletének bejelentése igazodik a nemzetközi trendhez: a bajorok 2012-től kezdve kizárólag ABS-szel felszerelt motorokat értékesítenek.
Elolvasom »Górcső alá vettem a BMW trónkövetelő túracirkálóját, az R1300 RT-t.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »
Úgy tudtam a Rotax a motorbeszállítójuk.
Darabokban kapnák a blokkot?