Előállt az Indian a megújuló FTR család farbájával. Ami alapján úgy tűnik, hogy a Polaris tulajdonában lévő brand vezetősége azt a rövidtávú feladatot adta ki, hogy tegyék a modellt kezelhetőbbé és széles körben barátságosabbá. Ennek jegyében a Rally kivitelt leszámítva – amely megtartotta az elől 19-es, hátul 18-as kerekeket – 17-es felniket pakoltak alá. Ennek lehet pozitív hozamánya, hogy nagyobb, tisztán utcai profilú kínálatból válogathat az egyszeri tulajdonos az elérhető abroncsok közül. Ezentúl a szalonból is Metzeler Sportec gumikon gördül ki a legtöbb FTR.
A geometrián nagyot faragtak. A villaszög radikálisan meredekebb lett – egyes források szerint 25 fokkal, de az a gyanúm, hogy valahol elveszett egy tizedesvessző – és a tengelytáv is rövidebb lett közel 1 centiméterrel.
Ezek a változások azt is magukkal hozták, hogy az első villák közel 30 milliméter rugóutat veszítettek, ami egyértelműen nem jó hír a hazai motorosoknak. Az ülésmagasság azonban 36 milliméterrel lejjebb került, a kormány pedig 40 mm-rel keskenyebb lett.
Komoly lépés, hogy mostantól az FTR kettes hengere is lekapcsol, ha nincs rá szükség, mondjuk egy hőguta közeli, de szép nyári napon a belvárosi közelharcok közepette. Fontos változás, hogy a teljesen állítható Öhlins futómű, ami eddig a Carbon kivitel kiváltsága volt, elérhetővé válik az S kivitelt birtokolni vágyók számára is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »