A Kawasaki W800 az egyik figyelemre méltó 2011-es újdonság. A retro masinának lesz egy limitált szériás változata, igaz az aranyfelnis, egyébként teljesen fekete kivitel csak Japánban lesz kapható. A motor bemutatásakor kiadott hivatalos spot mellett íme a japán belpiacos promó:
A GP versenyzés következő fordulópontja 2012 lesz. Az 1000 köbcentiméteres prémiumkategória „visszatérése” mellett megszűnik a kétüteműek jelenléte, az GP125-öt a következő szezon után a Moto3 váltja. A Honda releváns fejlesztéséről már korábban hírt adtunk, megérkezett a motort „bemutató” videó is:
Amikor Chris Pfeiffer éppen nem egy világbajnokságon, egy bemutatón vagy éppen kisfiával van, akkor a BMW-nek gyárt promóciós videókat. A bajorok ezúttal legkisebb jelenlegi modelljükre, a G450X-re koncentráltak. Biztos csak velem van a gond, de számomra nem „jön át” ennek a kisfilmnek az üzenete:
Ugyan a modellhez a következő videó még a nyáron készült, de az csak a napokban került fel a videómegosztókra. Pfeiffer a Vierzilinder épülete után a szomszédos múzeumban is huligánkodik egy kicsit…
Az Aprilia legújabb reklámfilmje viszont legalábbis érdekes. Sajnos ez az érdekesség azonban csupa negatív felhanggal rendelkezik. A sportot az Andr0media nevű ügynökség készítette az olaszoknak, de lehetséges, hogy a szaksajtóban megjelent negatív kritika után ez a kapcsolat megszakad. A bírálat nem véletlen – a marketing egy interdiszciplináris szakma, ahol nagy szerepe van a kreativitásnak. Ez a videó legalábbis ötlettelen, és felveti a kérdést, másfél percbe vajon lehet-e több vizuális közhelyet belelapátolni. Az Andr0media „érdemeit” tovább csökkenti az összehasonlítás: az Aprilianak egy „szakmán kívüli” független motoros magazin idén három ötletes reklámfilmet is készített (első, második, harmadik).
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Bobos-Pfeifferesnek talán annyi a lényege, hogy időre kellett megtenni a távot, hogy a falon ki tudja kerülni a bob. (?)
Ok, az idő az evidens, ámbár az csak gyakorlás kérdése. De mi az ÜZENET?!
Üzenet..? A BMW-vel ez is lehetséges. Ne kérdezzetek vissza, hogy mi… 🙂
Az üzenet az, hogy Chris Pfeiffer még egy bobpályán is tud motorozni úgy, hogy bob jön szembe
viccen kívül, valszeg az, amit Versysfun írt. További kérdéseket a
Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Petuelring 130 80809 München
DEUTSCHLAND
címre küldjétek.
Jesszus ez tényleg nagyon szar. Az ötlet pedig egy az egyben a Yamaha reklám lenyúlása, szövegestül mindenestül. Ezt szégyen volt lejátszani nekik.