Tovább bővíti a kínálatát a Benelli. Az elkészült, 800 köbcentis Leoncino nagyfiú egy kicsit scrambleresített változatot kap. Az ő nyelvükön az lesz a neve, hogy Trail. Ilyennel egyébként az 500-as formátum is rendelkezik. Engedelmetekkel hozzá is fűznék egy apró személyes élményt. Amikor felültem a félliteres Trail változatra, az első gondolatom az volt, hogy a mindenit, ez de magas! Az egyik lábamon csak pipiskedtem, miközben a másikon álltam csak teliben. Úgy, hogy 184 centi vagyok és a saját V-Stromomnál ilyen problémába egy pillanatra sem ütközöm. Szóval ez a magasra nőtt fiúk (és persze lányok) játékszere.
Az olaszos retró szépség szíve persze a kínai származék sorkettes blokk. 754 köbcenti, 76 lóerő, 68 Nm. Az ázsiai tőkét neves beszállítókkal próbálják szépíteni. 50-es Marzocchi fordított villák elől (amelyek nem mellesleg állíthatóak), Brembo fékrendszer, Pirelli abroncsok. De ez eddig az alapkivitelre is ugyanúgy áll.
Szóval Leoncino 800 Trail. A fényszóró kap egy kiegészítő platnit. A kipufogó felkerül a scrambleri értelemben vett rendes helyére és egy helyett dupla dobbal dübörög, ami kifejezetten jót tesz a látványnak.
Kap a kipufogó felőli oldalra egy endurós hangulatú rajtszámtáblát, a tankra pedig egy “Trail” feliratot és némi sárga hajszálcsíkot. Ami viszont nem csak a külcsínt illeti, előlre 19-es kereket raknak bütykös gumival.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »