Korábban már írtunk arról, hogy a Francia Csendőrségnél milyen avítt szabályok vonatkoznak a motoros ruházatra, illetve annak változásáról. A rend gall őrei most egy újabb, kiemelkedő színvonalú védőfelszereléshez jutnak, ugyanis a Schuberth nem kisebb, presztízsértékű elismerésben részesült, mint egy állami megrendelés. A szerződés keretében a gyártó 6000 darab, a Csendőrség színére fényezett és logójával ellátott C3-as sisakot szállít. Az általunk is tesztelt Schuberth a jelenleg használt Nolan N101-eseket váltja hamarosan.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ha már Francia Csendőrség akkor miért nem SHARK????
Engem inkább a darabszám lepett meg. 6000 azért nem kevés. Alig hiszem, hogy ennyi motorosrendőrük van…
A kabát kapcsán írt cikkben mintegy 5000 motoros rendőrről írtam. Ha jól emlékszem, azóta volt leépítés is. Egyébként is nyilvánvalónak tűnik, hogy a létszámnál nagyobb mennyiséget kellene venni (sérülés, elhasználódás, egyéb káresemény) pótlásnak.
Vagy csak egyszerűen sokan motoroznak a családban
Az is érdekes lehet, hogy vajon miért nem a haza ipart támogatják, ha egyszer már ott van nekik a SHARK.
Nyilván azért, amiért BMW-vel és Yamahával járnak pedig ott van (volt) nekik a Voxan.
Amikor még volt nálunk kenyérgyár, a portás bácsi hazafelé a “maszetól” vette a kenyeret.
Ujságcikk is lett belöle..