Ugyan már számos “kémfotó” látott róla napvilágot (köztük egy biztosan nem megrendezett keretek között lett memóriakártyára vetve, mikor is az egyik teszten buktak a motorral), és a neve is már régen hivatalos. Most azonban megjelent az első két sajtófotó az olaszok ördögi újdonságáról, mindjárt egy hangzatos szlogennel kiegészítve.
“Ne vígy minket a kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól” – hirdeti a gyár, de ahogy a gonosz bármely megnyilvánulását a második képen elnézzük, nem biztos, hogy meg akarunk szabadulni tőle…
A két képen a motorból ugyannyi látszik: szinte semmi, illetve csupán a hátulja. Viszont ismerjük néhány technikai adatát: az olasz muscle-cruiser 207 kilogrammnyi saját tömegét egy 150-160 lóerő körülire várt teljesítményű Testastretta L-Twin blokk fogja hajtani, a biztonságot pedig ABS és menetvezérlő elektronika is szavatolni fogja. Minél több információt tudunk meg a Diavelről, annál élvezetesebb paripának tűnik. A novemberi EICMA megrendezéséig azonban még ellent kell állni a kísértésnek, hiszen csak akkor fog teljes pompájában a nyilvánosság elé állni az új Ducati.
Cimkék:
Minden célra tartani egy külön bukót nagy luxus. Így lett létjogosultságuk a piacon a multifunkciós sisakoknak, amelyekből két újdonság jelenik meg mostanában.
Elolvasom »Kis hazánkban az állami megrendelés kifejezéshez mára nem kevés pejoratív értelem tapad, azonban van, ahol még ez elismerésnek számít.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A második képen a jobboldali kéne.
Odaadnám érte a baloldalit.