A Duu, mint koncepció, még augusztusban járta be a motoros világsajtót. Egy újabb semmire sem jó, túlzó és extravagáns, egyedi vagy legalábbis ritkaságszámba menő motor terveit láthattuk akkor. A tervezők most előreléptek és a hírek szerint a jövő héten az EICMA-n bemutatják a prototípust, mely nem kevésbé szokatlan. Ízlések és pofonok, döntse el mindenki, hogy kellene-e neki egy ilyen sportcruiser. Én az MT-01-be ugyan beleszerettem, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a jóval extravagánsabb masina méltó párja volna a japán dobolónak. A képek alapján a futóműve ígéretes, az 1916 köbcentiméteres V2-es valószínűleg hasonló élményeket nyújthat, mint egy MT, de a jóval extravagánsabb stílus sokakat elriaszthat, hogy a magas vételárról már ne is beszéljünk. A szörny ugyanis 20000 euróba (~29500 dollárba) fog kerülni a gyártó tervei szerint. Terveknél maradva a most bemutatásra kerülő olasz gépszörny szériagyártott változata 2011-ben kerülhet a vásárlókhoz.
Cimkék:
A közúti közlekedés legfontosabb szempontja a biztonság. Nem lehet ezt elégszer, az összes létező formában elmondani.
Elolvasom »Gondban van a BMW, a válság hatására jelentősen csökkentek eladásaik. Talán ez lehet az oka, hogy egyre több csajos BMW reklámot látunk?
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
te úristen! ezt gyártani fogják? embereknek?
reméltem hogy csak egy db van belőle. az MT 01 az legalább használhatóbbnak tünik. motor kinézete is van meg minden!
de ez…..hát ez nemtom…
Finom cucc. . .
Mindenképpen érdekes koncepció. Nehéz vele megbarátkozni. Kétszer néztem végig a galériát. Ellentétes érzelmeket váltott ki belőlem.
Hirtelen ránézésre tetszett benne, hogy nem egy szokványos kinézetű motor. De aztán jöttek a negatívumok. Olyan furcsa a feneke, hogy úgy hirtelen van vége. Bár megfelelő ideig nézve talán megszokható. Az a lámpa-szerű képződmény tényleg a lámpa funkcióját hivatott ellátni? Olyan érdekes az is. Meg a telószárak melletti két kis lámpa burkolata kicsit szomorkás hangulatot áraszt. Egyébként nagyon izgalmasan van felépítve. De köbö a 15. képnél jött le, hogy mit furcsállok aztán nagyon. A tanksapka… Azt a kinövést! Nem is mondok róla többet.
Úgy gondolom, ez egy olyan garázsban mutogatós motor lesz. Jönnek a vendégek, aztán megmuti, hogy mi van. Esetleg néha kimegy vele az ember megfuttatni, mint Brad Pitt… 🙂
Bár biztos lesz a piacnak egy vékony rétege, akik megveszik. Akik nem magáért a motorozás élményéért vesznek egy jól használható motort, hanem magamutogatásból. Sajnálom.
De kiváncsi leszek rá az EICMA-n. Szóval erre is rá kéne közelíteni rendesen és jól körbevidizni. Ja, ezt majd nem ide…
Mindenkinek szép napot!
Nem is tudom tetszik e vagy sem, nézegetem a képeket, hol tetszik hol nem.Olyan futurisztikus és egyedi.valami megfog benne és mégsem.Előre látom lelki szemeimmel, hogy bemennénk a boltba az asszonnyal, hogy ilyet veszünk már le is volna szavazva, “hát én hova ülök?” jogcímén :)))