Három évvel ezelőtt adtunk hírt arról, hogy a Ducati az ázsiai piacra készül a Monster 795-tel. A vállalat fő célja természetesen a terjeszkedés és a vevőhálózat kibővítése volt, így már összeszerelő üzemmel is rendelkeznek Thaiföldön. Legújabb modelljüket, a Scramblert is ott fogják összeszerelni, annak ellenére, hogy nem kizárólag az ázsiai országoknak szánják a gépet. Ezzel a lépéssel elsősorban a költséghatékonyság a cél, ez nem titkolt szándéka a Ducatinak.
A teljes gyártásfolyamat azonban nem csak Thaiföldön zajlik majd – a 800-as V2-est és az azt befogadó csővázat Olaszországban készítik, majd ezeket eljuttatják keletre, ahol a többi alkatrésszel együtt elnyeri a végleges formáját a járgány. Első hallásra ez még drágábbnak is tűnhet, mintha a teljes munkát taljánhonban végeznék, viszont számos beszállító már szintén Távol-Keleten készíti termékeit – így válhat egyszerűbbé és olcsóbbá a gyártás.
Remélhetőleg ez a lépés jövőre a szalonokba kerülő Scramblerek árcéduláján is látszani fog, mert nagyon ígéretes gépezetnek tűnik. Igazi mókamester lesz ez a vas, amely jó volna, ha széles körben elterjedhetne. A Scrambler minden bizonnyal hozni fogja a Ducatitól elvárható minőséget, annak ellenére, hogy nem Európában készül teljes egészében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »