A milánói EICMA kiállításon az olasz manufaktúra egy vadonatúj szupersport motort tárt a nagyérdemű elé. Az erőforrás köré azonban teljesen a saját szemléletük szerint építették meg a motort. Az elsődleges célok között szerepelt a minél csekélyebb tömeg is.
A 193 lóerős és 112 Newtonméter forgatónyomatékú motor tömege egészen elképesztő, mindössze 179 kilogramm (igaz, szárazon). Hogy az erőt uralni is lehessen, arról az Öhlinstől származó futómű gondoskodik. A váz acél és könnyűfém kompozit, az idomzat pedig természetesen karbon.
A biztonságról a teljes menetvezérlő elektronika és a természetesen blokkolásgátlós Brembo fékek hivatottak gondoskodni. A felnik az Oz-től, a végdob pedig az Arrow-tól érkezik – utóbbira persze a Bimota neve került.
A motor ára még nem ismert, de vélhetően nem a magyar átlag pénztárcához igazítják. Nagyon nem is kell a mi piacunkra építeniük, hiszen mindössze negyven ilyen kifinomult vadállat legyártását tervezik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »