A motorsporthoz számos verseny kapcsolódik. A Forma 1-en kívül rendszeresen megrendezésre kerül a MotoGP, ami nem más, mint a motorkerékpárok világbajnoksága, a WTCC, ami a túraautó-világbajnokság, a WEC, ami egy autóverseny-sorozat, valamint a Formula-E, ami egy elektromos autóverseny kategóriája. A motorsport tehát számos alkalmat biztosít arra, hogy a rajongók szoríthassak és szurkolhassanak kedvenceiknek, illetve, hogy ezeket a sportokat nyomon követhessék. Nem csak a képernyők előtt lehet figyelemmel kísérni az aktuális híreket és eredményeket, hanem számos online sportfogadói iroda jeleníti meg kínálatában a fogadási lehetőségeket. A bet365 magyar oldalán nyilvánvalóan nem egyedülállóan tehetjük meg tétjeinket, hanem bármilyen ilyen jellegű honlap szívesen várja a motorsport szerelmeseit.
Mint ahogyan a motorozás egy életforma, így a motorsportokhoz való ragaszkodás is. A vasárnap délutáni száguldozás hallgatása, van, akit megnyugtat, van, akit pedig cseppet sem érdekel. Néha nehezen érthetjük meg azok fanatizmusát, akik egyetlen vasárnapi hajszát sem tudnak kihagyni, de ők természetesen szeretnek képben lenni a versenyek lebonyolítását és történéseit illetően. A motorsport iránti szenvedély pontosan úgy működik, mintha valaki odavan a labdarúgásért vagy a vízilabdáért. Előbbi a 90 perces focimeccseket nézi végig, utóbbi kevesebb időt tölt a televízió képernyője előtt, míg a Forma 1 bizony órákat vesz igénybe.
Talán nem meglepő, hogy az olaszok odavannak a Forma 1-ért és aktívan figyelemmel kísérik a versenyeket. A Scuderia Ferrari ugyanis a sportág eddigi legsikeresebbje, sőt 1950, a világbajnokság kezdete óta jelen van a megmérettetésekben. Kezdetben az Alfa Romeo, amely szintén olasz autógyár, 8C típusú autóit versenyeztette, majd a harmincas években a Ferrari el kezdett saját autókat készíteni és átvette az átmenetileg gazdasági nehézségekkel küzdő Alfa Romeo helyét. Manapság a Ferrari kötelékein belül megmérettetni, elismerés az addigi elért eredmények tekintetében. Nem hiába vannak olyan versenyzőik, mint a négyszeres világbajnok Sebastian Vettel vagy a szintén sikeres Charles Leclerc. Ami az autógyárnak is egy óriási elismerés, hogy 2007-ben megnyerték az egyéni és a konstruktőri bajnoki címet is.
Talán nem meglepő, hogy más Forma 1-es csapatok is a Ferraritól kapják a motorokat. Mivel ebben a versenyszférában szintén nagy a jövés-menés, előfordulhat, hogy bizonyos gyártók éppen szögre akasztják a tevékenységüket, ilyenkor általában a Ferrari kerül győztes pozícióba, hiszen mindig megbízhatóan és minőségileg kifogástalanul tudja kiszolgálni az igényeket.
Ha motorsportokról beszélünk, biztosan állíthatjuk, hogy a Ferrari mindig az élbolyban végez a különféle versenyeken. Fantasztikus játékosállomány, kiváló műszaki háttér teszi lehetővé, hogy taroljanak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »