A BSA egy igazán szép arányokkal megálmodott scrambler stílusú motort mutatott be, amiről sajnos még nagyon keveset tudni. Ugyanis, egyelőre csupán egy koncepcióról van szó, bár sem első, sem második ránézésre nem egyértelmű, hogy melyik része nem tekinthető elkészültnek.
Azt azonban már így is bizonyosan sejthetjük, hogy a Scrambler – igen, ők is ilyen fantáziadús nevet szabnak a scramblerüknek, akárcsak a Ducati – a gyártó visszatérő modelljének, a Gold Starnak lesz a testvére. Azaz a 650 köbcentis, egyhengeres blokkal érkezik, ami 6.500-nál 45 lóerőt teljesít.
Persze nem is azt várjuk egy ilyen klasszikustól, hogy teljesítményével, hanem sokkal inkább a klasszikusságával nyűgözzön le. És abban első ránézésre nagyon jó. Küllős felniken feszülő finoman bütykös gumik idézik az eredeti scrambler hagyományokat. Hátra ma már ritkaságszámba menő dupla rugóstag került, ahogy végdobból is kettő jutott az egy darab hengerre. A bandázsolás a várhatóan a tulajdonosra vár majd, de rajtszám és a veszett látványos fényezés jól feldobja az egészet. Egyszerűen szép.
Cimkék:
A KTM RC 8C az osztrák gyártó Moto2 szintű versenymotorjához közeli szinten álló különleges célszerszám.
Elolvasom »A Rieju Aventura 500 ugyanazt a Loncin blokkot használja, amit a Honda CB500X-ben is megkapunk. De ez egy rendes kalandmotor.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »