Miközben a gyártó kínálatából kikerült a GSX-R1000 és forgalmazása olyan piacokra korlátozódott, mint az Egyesült Államok vagy a Fülöp-szigetek, sőt a hétvégén még a MotoGP részvételüktől is elbúcsúztak, azért csak felpislákol egy szemernyit sem több, mindössze egy öngyújtó lángocskájányi remény a sötét rengetegben. Végtére is nem gondolhatjuk komolyan, hogy a Suzuki elbúcsúzik a névtől. A Suzuki, ahol a Katanával vagy a nagy V-Strommal is őrzik a hagyományos formákat. A Suzuki, ahol évtizedekig őrizgetnek, reszelgetnek egy blokkot vagy akár csak egy nyavajás tükröt, majd pont kirakja az ajtó elé a csúcstechnológiát felvonultató sportmotorját? Vagy ez csak önáltatás?
Az az igazság, hogy egészen biztosan információja még senkinek sincsen. De a japán Young Machine magazin éppen most – micsoda időzítés! – kitúrt egy érdekes szabadalmat. A tervrajzokat rávetítették a literes GSX-R blokkra és mit ad Isten, hát pont egyeznek a sarokpontok.
Az augusztusi tervrajzok specifikációkat nem tartalmaznak, de azt mégis kiderítették belőle, hogy van ebben a blokkban egy csavar. Pontosabban egy fordítás, méghozzá a főtengelyé, ami ennél a motornál már a korábban megszokottal ellentétes irányba dolgozna. Azért még korai ezt biztosra venni, mindez pusztán annyit is jelenthet, hogy a Suzuki dolgozott egy ilyen konstrukción, miközben a találat időszerűsége puszta véletlen egybeesés. De ha tippet kellene megfogalmazni, akkor az inkább így hangzana: 2025-ben az Euro6-tal meglehet, hogy visszatér a GSX-R1000.
Cimkék:
Bemutatkozott a következő évi Street Triple trió, de nem csak szép színekkel, hanem egy kis erősödéssel is.
Elolvasom »Megérkezett a Suzuki V-Strom újabb generációja. A V2-nől sor2, a 650-ből pedig 800 köbcenti lett.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »