Azért valahol érthető igény, hogy a motoros nem csak biztonságban szeretné tudni magát, hanem állatjól is nézne ki. Ebben sokat segítenek az olyan retró/vintage stílusú bukósisakok, amelyek nem spórolják meg az állrész védelmét. Ilyen volt eddig a Bell Bullit, a Shoei Glamster vagy mondjuk a W-TEC V135. Ehhez a sorhoz csatalakozott a HJC az idén bemutatott V10-zel.
Igaz, a dél-koreai gyökerű HJC (egyébként ennek megfejtése Hong Jin-Crown) már korábban is forgalmazott egy retró közeli dizájnvilágú zárt sisakot. A V90-et megvásárolhattad buborékos plexivel, ami igazából bármilyen oldschool roadsterrel elment. De a V10 azért mégiscsak új, és elég állat.
Itthon 105-115 ezer forint közötti áron találtunk a V10-ből, amelyet több különböző színben/grafikában kínál a HJC. A zöld, a piros, a sárga, a fekete, a szürke és a fehér is izgalmas (ezek az olcsóbbak), de a régimódi grafikát idéző kivitelek is megérnek legalább egy megnézést.
Cimkék:
Jövőre lesz 25 éves a Yamaha R1, és úgy tűnik, a gyártó komoly fejlesztéseket tartogat a literes sportmotor jubileumára.
Elolvasom »A Yamaha frissíti az MT-07-et és az MT-125-öt, amelyek új kijelzőt, színeket, a nagyobbik pedig gyorsváltó előkészítést kap.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »