Jönnek szépen sorban a következő évre betervezett Ducati motorok. A Monster SP, a Multistrada V4 Rally és a Lamborghini tematikájú Streetfighter mellett még új Scramblerre és Panigale V4 R-re számíthatunk. Illetve még valamire, aminek az eljövetelét, hogy úgy mondjuk nem láttuk jönni. Egy egyhengeres rombolóét.
Bár első pillantásra újabb Ducati határátlépésnek tűnik, az olasz gyártótól valójában nem állnak messze az egyhengeres motorok. Volt egy 500 köbcentis, pörgős, 10.000-es fordulaton 75 lóerőt teljesítő, ritkaság számba menő Supermono, ami igazából egyfajta gyártótörténeti érdekességnek tekinthető a kísérletező kedvű kilencvenes évekből. Ha még hátrébb görgetünk a történetben, akkor pedig ott vannak a 60-as, 70-es évek eredeti scramblerei.
Az új Ducati légkalapácsról keveset tudunk. Mindössze az amerikai hatóságoknál erősítettek rá egy alvázszám regisztrációra. A kikerült dokumentációk alapján egy 659 köbcentis, négyszelepes, folyadékhűtéses darab lesz. Talán visszahozzák a régi scrambler érzést? Vagy valami Supermonóhoz hasonló cuccot készítenek?
Cimkék:
James Watt 1784-es találmányához nyúl vissza a Piaggio, hogy új felfüggesztést készítsenek robógóikhoz.
Elolvasom »Kicsi tömeg, 92 lóerő és egy vadonat új, de soros kéthengeres motorblokk. Visszatért a Honda Hornet.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »