Jönnek szépen sorban a következő évre betervezett Ducati motorok. A Monster SP, a Multistrada V4 Rally és a Lamborghini tematikájú Streetfighter mellett még új Scramblerre és Panigale V4 R-re számíthatunk. Illetve még valamire, aminek az eljövetelét, hogy úgy mondjuk nem láttuk jönni. Egy egyhengeres rombolóét.
Bár első pillantásra újabb Ducati határátlépésnek tűnik, az olasz gyártótól valójában nem állnak messze az egyhengeres motorok. Volt egy 500 köbcentis, pörgős, 10.000-es fordulaton 75 lóerőt teljesítő, ritkaság számba menő Supermono, ami igazából egyfajta gyártótörténeti érdekességnek tekinthető a kísérletező kedvű kilencvenes évekből. Ha még hátrébb görgetünk a történetben, akkor pedig ott vannak a 60-as, 70-es évek eredeti scramblerei.
Az új Ducati légkalapácsról keveset tudunk. Mindössze az amerikai hatóságoknál erősítettek rá egy alvázszám regisztrációra. A kikerült dokumentációk alapján egy 659 köbcentis, négyszelepes, folyadékhűtéses darab lesz. Talán visszahozzák a régi scrambler érzést? Vagy valami Supermonóhoz hasonló cuccot készítenek?
Cimkék:
James Watt 1784-es találmányához nyúl vissza a Piaggio, hogy új felfüggesztést készítsenek robógóikhoz.
Elolvasom »Kicsi tömeg, 92 lóerő és egy vadonat új, de soros kéthengeres motorblokk. Visszatért a Honda Hornet.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »