Van érzékük a franciáknak az egyediséghez. Hosszú évek óta hagyomány, hogy a BMW franciaországi képviselete amolyan saját hatáskörben készít egy limitált szériás motort, amit aztán csak és kizárólag Franciaországban értékesítenek. Így egyszerre kielégítve a különlegesség iránti vágyat és valamiféle jóleső patriotizmust. Tavaly 300 darab légierő ihletésű F900R talált gazdára, idén pedig az ikonikus GS-en a sor.
Ezek a motorok hagyományosan nem műszaki értelemben különböznek a mindenki által megvehető modelltől. Csupán esztétikai jellegű módosításról van szó. Akárcsak az idei modellen, ami a Spirit of GS fantázianevet kapta.
A Spirit of GS olyan fekete/sötétszürke/narancs fényezést kapott, amihez nagyon hasonló egyébként már jelent meg a BMW gyári kínálatában korábban. A gyári kiegészítőkből a füstszínű plexi és a bukócsövezés kerül fel. A motor egyediségére pedig a kormányon elhelyezett plaketten emlékeztetnek. A limitált szériából köbcentinként egyet készítenek, azaz 1250-et – bár igazából akkor 1254-et kellett volna – az ára pedig 27.990 euró, azaz lefordítva 11 millió forint felett áll meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »