Ha végül lebontjuk a cukormázat, akkor a ZX-25R a maga módján mégiscsak okozott némi csalódást. Nem azért, mert az európai piacra nem hozta el a Kawasaki az 50 lóerős kis méregzsákot, – de azért egy kicsit azért is – hanem azért, mert pont azon a kis extraplusszon spóroltak ződék, ami miatt izgalmasnak tűnt. Egy csomó izgalmas részlet ellenére mégiscsak valahogy 180 kiló lett – kategóriájában soknak tűnik – és hátra is csak előfeszítésében állítható rugó került. Talán a ZX-4R-ben benne lesz az a még egy kicsi!
És hova ez az elvárás? Nem kisebb hitet adott vissza a Kawasaki, minthogy alacsony köbcentiben is lehet és érdemes komolyan vehető motort készíteni. Sornégy, fordított Showa SFF-BP villák, horizontális helyzetű hátsó rugóstag, radiális fék, gyorsváltó, ABS, üzemmódkapcsoló – nem egy szokásos módon leolcsósított belépőszintű Bajaj származék.
Novemberben többet is megtudhatunk róla. A Kawasaki megkérte hozzá az amerikai piacra szükséges VIN számkódot. Pont időben ahhoz, hogy az EICMA-n bemutatkozzon. Apró érdekesség, hogy két másik kód is feltűnik: az NX011AP és az NR011AP. Ezek 15 lóerős, azaz várhatóan 125-ös vagy annak megfelelő elektromos gépek, amelyekről egyelőre nem sokat tudunk.
Cimkék:
A korábban már megszokott piros színösszeállítás mellé egy új trikolor és egy fullos fekete Africa Twin érkezik.
Elolvasom »Az Apex fantázianévre keresztelt színséma az egykori legendás XR750-et hivatott megidézni, de csak részben.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »