Egyre csak szaporodnak a kínai motormárkák. A származási ország termékeire vetülő árnyákos megítélés ellenére még nálunk, az európai presztízspiacon is megvetették a lábukat. Gondolj csak az évről évre megjelenő hírekre, amelyek azt boncolgatják, hogy Olaszországban évente 6.000 Benelli TRK 502-t értékesítenek. A Benelli egyébként pont jól illeszkedik ide: az olasz márkát üzemeltető QJ Motor a Geely leányvállalata. Azé az óriásé, amelyik olyan brandeket terelget még, mint a Volvo, a Lotus, a Polestar. Az ő következő üdvöskéjük lesz a PFMoto.
A név hasonlósága ellenére a PFMoto nem összetévesztendő az 1989-es alapítású, az utóbbi időben a KTM-mel cimboráló CFMotoval. Az augusztus közepén bemutatkozó új kínai brand várhatóan nem a hagyományos ázsiai receptet fogja követni. Azaz nem feltétlenül alacsony árral és kisköbcentivel kívánnak beférkőzni a köztudatba.
A PFMotot egy amolyan luxusmárkának szánják. Árulkodóak az első, még csak sejtető képek. Az egyik motorjuk, egy várhatóan nagy V2-es erőforrással működő túramotor lesz, a Starship 3. A másik pedig egy robogó, a Gravity.
Cimkék:
Önvezető motorkerékpár? Várhatóan nem ebben a formában térül majd valamikor meg a Yamaha befektetése.
Elolvasom »A helyi önkormányzati televízióban említette meg Tiba István, hogy felfüggeszthetik a MotoGP pálya építését.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »