Elkészült az első motor azóta, hogy India egyik legnagyobb közlekedésipari vállalatóriása, a TVS megvásárolta a patinás Nortont. 2020 februárjában, amikor az üzletet nyélbe ütötték, minden túlzás nélkül éppen a romjain hevert a brit márka. Stuart Garner korábbi CEO a márka helyett privát Aston Martin gyűjteménytét és kastélyát építette, a V4 SS pedig annyira botrányosan rosszul sikerült, hogy azok hibáinak kijavítására még maga Norton sem vállalkozott. Beszántották, a tulajdonosoknak pedig szomorú levelet küldtek: inkább ne használják a tőlük vásárolt terméket. Nem a legjobb felvezetés a modell utódjának, a V4 SV-nek.
Dr. Robert Hentschel vezérigazgató azonban közleményében roppant büszkeséggel említi, hogy ez egészen konkrétan egy másik motor. Fogtak mindent, ami a V4 SS-ben jó volt és azt megmentették. Azaz a fékeket, a futóművet, a vázat és a dizájnt. A többit pedig új helyen, új vezetés alatt, egy vödörnyi angol font ráborításával újra felépítették.
Ennek köszönhetően megváltozott az 1200 köbcentis V4 karaktere. A korábban 200 lóerős motor legnagyobb teljesítménye 185 lóerőre csökkent, de a nyomatékos kigyorsításhoz valamivel hamarabb érkezik meg a kraft. De ettől leginkább mindenki azt várja, hogy a változás a blokk tartósságában fog igazán visszaköszönni.
Cimkék:
Hazánkban már kevésbé voltak nagyvonalúak a motorosok, de a 2022-es DGR így is rekord összeget hozott össze az alapítványnak.
Elolvasom »A QJ Motor keresztül küldött a kínai homologizációs eljáráson egy érdekes, 650-es V2 túramotort, ami nálunk is megjelenhet.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »