Idestova három éve pedzegeti a KTM, hogy a 390-es palettáját szépen lassan 490-esre fogja cserélni. Némi kiszivárgott információnak köszönhetően úgy tűnik, hogy véget ért a sejtetések és híresztelések ideje, hiszen az év további részében be fogják mutatni az új motorokat. A platform több tagját is. Azaz jön a sport, a naked, a túraenduró, az enduró és a supermoto kivitel.
A Motorcycle News által egy forgalmazóknak szánt prezentációhoz kapcsolódó információk szerint ebből azonban nem csak a narancssárga gyártó profitál. A 490-esnek nevezett, 450-es, kéthengeres, a 689-es CP2 Yamahákéhoz hasonló felépítésű, 270 fokkal elékelt motor a KTM kínai partnereinél a CFMotonál is kikötnek a 450SR névre keresztelt idomos, sportos megjelenésű modellben.
Az új modellpaletta egyik legérdekesebb tagja talán a 490 RC. A KTM korábban a 300-as kategóriában kínált sportmotort, de a 390-es mellett a Ninja 400 vagy az R3 sem tűnik rossz alternatívának. Ha az osztrákok feljebb mennek köbcentiben, akkor ők fogják a legnagyobb hengerűrtartalmat kínálni a kategóriában, már persze, ha a tényleg kicsit más ízvilágú CBR500R-t nem számoljuk ide.
Cimkék:
Beszámolók szerint olyan törvényt fogadtak el Ausztriában, ami euróban méri az egykerekezés és a stoppie trükköket.
Elolvasom »A Zero DSR/X változatát készül bemutatni az amerikai Zero Motorcycles, ami kicsit ellentmondásosnak tűnik.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »