Nem is annyira új szereplő szeretne felbukkanni az éppen kialakulóban lévő elektromos meghajtású motorkerékpárok piacán. Az Urbet logója alatt korábban kínai eredetű villanyrobogók jelentek meg, de az a kis naked motor, amit bemutattak, már saját fejlesztés lesz.
A Lora a tervek szerint egy A1 jogosítvánnyal is vezethető, kicsi, agilis motor lesz, de készül belőle egy S változat is. Az erősebb kivitel már az egészen nagy, 150 kilométer/órás sebességet is képes lesz elérni.

Ennél talán sokkal fontosabb vállalás, hogy – bár a spanyol cég még semmilyen konkrét műszaki paramétert nem adott meg – a hatótávot egészen magasra, 300 kilométerre lövik be. Mármint természetesen 100 százalékos töltöttségről indulva, normál közlekedő üzemmódban. A motort május 13-án a marbellai motorszalonon fogják bemutatni.

Cimkék:
És a folyamat vége az, hogy az egyik oldalon kevés az alapanyag az ABS-jeladó gyártáshoz, a másikon hónapokat vársz egy motorra.
Elolvasom »Megjelent a rendkívül népszerű Nolan N87 utódja, az N80-8, ami már megkapta a márka bélésállító rendszerét.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »