Az Euro5 környezetvédelmi szabályozás tehet arról, hogy néhány évvel ezelőtt a KTM kivezette a 790 Duke-ot a kínálatából. A helyét átvette az újabb, erősebb, mindenebb 890-es széria, így most igazán váratlant húznak osztrákok. Visszahozzák a 790-est a kínálatba.
Az új 790 Duke lényegében megkap mindent amit fontos. Az enyhén új, de a korábbi változatéhoz nagyon közel álló idomok alá WP Apex futómű kerül. Az elektronika hiánytalan. Kanyar-ABS és kipörgésgátló, szükséges menetvezérlő programok, LED, TFT. Az extrák listáján pedig ott figyel a gyorsváltó, a Track beállítás, a keréknyomás-figyelő, a sebességtartó automatika.
A blokk régi ismerős. A 799 köbcentis kéthengeres most már teljesíti az előírt kibocsátási normákat, de megvan mind a 105 lóereje a hozzá tartozó 86 Nm-rel együtt. Akkor mégis mi lehet a csavaros logika abban, hogy visszahozzák a 85 kW-os 890 mellé? A válasz jó eséllyel az európai piacon kereshető. Nálunk ugyanis az említett 105 lóerőből csak 95 marad, amiből már lehet A2-es jogosítvánnyal vezethető 48 lóerős változatot fojtani.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »