Egy új kisvideóval jelentkezett a Honda, amely megerősít néhány korábbi feltételezést. Nem nagyon fogsz meglepődni, de azért kirajzolódik számos fontos részlet. Az egyik, hogy profilból már szépen látszik az AT platform. Hiába eloxálták feketére a vázat, az jól felismerhetően a legnagyobb CRF modelltől érkezik. Akárcsak az 1084 köbcentis blokk, ami kiemelt helyen, szépen megmutatva csücsül a Hawk 11 belsejében.
Így végül joggal feltételezhetjük, hogy a Honda Hawk 11 legnagyobb teljesítménye túlzásoktól mentes 101 lóerő, míg csúcsnyomatéka 104 Nm körül fog alakulni. Valamint azt is, hogy a modell DCT-vel is elérhető lesz, akárcsak az Africa Twin, a nagyobbik Rebel és az NT1100.
A pillanatképekből még levehető, hogy az első villák első ránézésre nem különböznek az NT1100 43 milliméteres becsúszószár átmérőjű, gáztöltésű, fordított Showa darabjaitól. Ahogy szintén az NT-ről lesz ismerős a szépen kiemelt Pro-Link himbarendszerű alumínium lengővilla is. Bár a motor fara a sötétbe vész, de optikailag rövid, a stílusos kivitelnek hat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »