Hétmillió. A KTM 1290 Super Adventure persze mindent tud, amit egy XXI. századi új motor vásárló ki tud ejteni a száján. Tehát nem is igazán az a kérdés, hogy jó választás-e vagy megéri-e az árát. Sokkal inkább az, hogy a magas árazású túraendurók piacán mit is válasszon az ember. Az R1250GS 6.2-nél indul, a Multistrada V4 inkább már csak akciósan fér bele egy hetes fölött. Az osztrák ostromtorony meg hétmillió. Vagy hétfél, ha R.
Rendben, ezért mondjuk van minden. Állat V2-es blokk a világ összes lóerejével, csúcstechológiás váz, frankó fék. Na meg elektronikusan állítható futómű és a szuperfriss Bosch féle radaros biztonságtechnológia, adaptív tempomattal és hátszőrfésűvel.
A német Motorrad magazin munkatársainak olyan pletyka jutott a fülükbe, miszerint az osztrák gyártónak gusztusa támadt egy elérhetőbb kivitelt készíteni. Ami mindent tud, csak éppen a fancy elektronika nélkül. Mármint az elektromos WP meg a radar nélkül. A hátszőrfésű csak amolyan humor. Annak mondjuk nem túl jó.
Cimkék:
A Harley-Davidson után a Honda és a Polaris is csatlakozott azokhoz a gyártókhoz, akik nem viszik a termékeiket Oroszországba.
Elolvasom »Egy keveset mutató teaser videó segítségével mutatott meg újabb, fontos Hawk 11 részleteket a Honda.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »