Nem a Polaris és a Honda az elsők. A tizenkét napja tartó orosz-ukrán háború következményként a nyugati gazdasági szankciók mellett számos szolgáltató és termékgyártó cég önként vállalva bojkottálta oroszországi érdekeltségeit. A motorgyártó brandek között a Harley-Davidson volt az első, akik a fennálló konfliktus végéig felfüggesztették a tevékenységüket az országban.
Motoros fronton az Indian Motorcycle anyavállalata, a Polaris volt a következő, akik a HD után néhány nappal szintén megszüntették a piaci tevékenységüket Oroszországban. Azaz nem szállítanak új motorokat az ország területére és az alkatrészellátás is nehézségekbe ütközhet.
Végül az első japán gyártó is megérkezett a bojkottba. A Honda képviselője, Misako Saka szerint nem végleges döntést hoztak. A szavai szerint, ha a háborús helyzet normalizálódik, akkor a szállítmányok újra elindulhatnak. Ha Putyin ezt sejtette volna 2013-ban…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »