A Kawasaki a H2 SX SE-t az adaptív sebességtartó automatikához köthető fejlesztéssel tenné biztonságosabbá a következő években. A Japánban megjelent szabadalom szerint a motor jelenleg használt radar alapú technológiáját egészítenék ki egy diszkréten elhelyezett, alig észrevehető kamerarendszerrel.
A Kawasaki H2 modelljein jelenleg egy kétradaros rendszer működik. Az egyik a motor elején helyezkedik el, ez felel az adaptív tempomat működéséért, valamint azért a visszajelzőért, ami a felbukkanó veszélyre, például kiforduló járműre igyekszik felhívni a motoros figyelmét. Valamint egy hátsó, amely a holttér figyelésében játszik szerepet.
A kamera az elől elhelyezkedő radart fogja kiegészíteni. Egyik funkciója szerint a fényszóró fényerejének szabályozásában játszik majd szerepet. A másik szerint pedig olyan információkat fog begyűjteni, amelyek kiegészítik a radar működését. Például a beérkezett fényt, amit egy másik jármű féklámpája bocsát ki. Ezzel időelőnyhöz juttathatja a rendszert, valamint biztosabbá teheti a működését.
Cimkék:
Az Indimate egy bonyolult és drága megoldással segítene, hogy motoron és robogón ne felejtsük el visszavenni az irányjelzőt.
Elolvasom »A limitált szériás Ducati XDiavel Nera különlegessége, hogy olyan finom üléshuzatot kapott, ami egyedülálló és nagyon olasz.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »