Ahogy a tavalyi évben, úgy idén is érkeztek információk a KTM-et, a Husqvarnát és a GASGAS-t birtokló Pierer Mobility Group befektetők számára készített prezentációjából. Ebből pedig az derül ki, hogy a közeljövőben érkezhet kettő, de tulajdonképpen egy városi elektromos motor. Egészen konkrétan az E-Pilen, valamint az E-Duke.
És elektromos fronton is pont úgy viszonyul majd a Husqvarna egyedi stílusú motorja a KTM nakedjéhez, akár egy benzines Vit- és Svartpilen a hozzá tartozó Duke modellhez. Tehát azonos alapok, különböző kivitelezés. Sőt, akad itt egy harmadik versenyző. Az indiai Bajajjal való együttműködés nyomán a Freeride E LV, egy kicsit gyengébb motorral.
Az elektromos Duke és Pilen egyaránt egy 125-ös városi közlekedő motorkerékpárt hivatott kiváltani. Ennek megfelelően 10 kW-os erőforrással tervezik. Korábban szó volt egy 4 kW-os kivitelről is, de ennek most nincs nyoma. Ahogy a cserélhető akkumulátoroknak sem, holott néhány éve még úgy szólt a fáma. Az akkupakk 5,5 kilowattórás teljesítményű, ami ebben az esetben úgy 100 kilométeres hatótávot jelent.
Cimkék:
Stuart Garner az általa elkövetett gazdasági bűncselekményeket beismerte, így két év börtönbüntetésnek nézhet elébe.
Elolvasom »A Nolangroup az ötvenedik születésnapjának alkalmából mutatta be a limitált szériás, háromszínű, ünnepi bukósisak fényezést.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »