Úgy tűnik, hogy Olaszországban a vásárlók nem igazán csinálnak abból különösebben fájdalmas presztízskérdést, hogy történelmük nagy motormárkája, a XX. század legendás neve, a Benelli ma már kínai tőkéből áll a lábán. Annyi TRK-t vesznek az olaszok, hogy az itthon éves összmotor értékesítésnek sem lenne rossz. Csak a kontextus kedvéért: 2020-ban úgy 4300 motor eladása miatt csettintgettünk elismerően idehaza. Mármint ugye összesen, mindent beleadva.
Ezek meg eladtak 2021-ben 6.543 darab Benelli TRK 502-t. Tehát nem összesen ennyi Benellit, még csak nem is a kisebbik modellel együtt. Csak és kizárólag az 502 alapkivitelét és az X modellt összeszámolva. És az sok. Mármint BMW R1250GS szinten sok.
Úgy meg pláne sok, ha mellé tesszük az egy évvel korábbi értékesítési adatokat, amelyekből az derül ki, hogy ez önmagában 57%-os növekedést jelent. A Moto.IT beszámolója szerint mindemellett szépen karistolnak a Leoncino 500 és BN125 értékesítésekkel is, de ezek már csak a top15-be fértek be.
Cimkék:
Bemutatkozott a 2022-es Harley-Davidson Low Rider S és ST. A nagyobb blokk mellé új futómű is érkezett.
Elolvasom »Az eddig rendelkezésre álló információk alapján készült renderelt kép segíthet megvilágítani, hogy milyen lesz az új Hornet.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »