Úgy tűnik, hogy Olaszországban a vásárlók nem igazán csinálnak abból különösebben fájdalmas presztízskérdést, hogy történelmük nagy motormárkája, a XX. század legendás neve, a Benelli ma már kínai tőkéből áll a lábán. Annyi TRK-t vesznek az olaszok, hogy az itthon éves összmotor értékesítésnek sem lenne rossz. Csak a kontextus kedvéért: 2020-ban úgy 4300 motor eladása miatt csettintgettünk elismerően idehaza. Mármint ugye összesen, mindent beleadva.
Ezek meg eladtak 2021-ben 6.543 darab Benelli TRK 502-t. Tehát nem összesen ennyi Benellit, még csak nem is a kisebbik modellel együtt. Csak és kizárólag az 502 alapkivitelét és az X modellt összeszámolva. És az sok. Mármint BMW R1250GS szinten sok.
Úgy meg pláne sok, ha mellé tesszük az egy évvel korábbi értékesítési adatokat, amelyekből az derül ki, hogy ez önmagában 57%-os növekedést jelent. A Moto.IT beszámolója szerint mindemellett szépen karistolnak a Leoncino 500 és BN125 értékesítésekkel is, de ezek már csak a top15-be fértek be.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »