Ez van. Bár a hazai rendezvényeket – már ha egyáltalán beszélhetünk bármilyen szinten is komolyan magyarországi motoros rendezvénykultúráról – még nem kezdték el lemondani és áprilisig talán már nem is nagyon fogják, várható, hogy az európai trendek hozzánk is be fognak gyűrűzni. Ez a bizonyos európai trend pedig az, hogy a szervezők sorban mondják le a 2022-es motoros eseményeket.
Számos szervező már korábban arra jutott, hogy 2022-ben még mindig túlságosan rizikós lesz erőforrásokat összpontosítani egy-egy rendezvény létrejöttének az érdekében. Így marad el idén a híres téli Elefantreffen, a müncheni IMOT motorkiállítás vagy az osztrák Boden-tó közeli dzsembori.
És ez persze csak folytatódik. Dortmundban és Lipcsében is elmaradnak motoros rendezvények, pedig ez az év nem is indult annyira nyomasztóan, mint az előző. A mi január elsejei gurulásunk is lazább keretek között mehetett, mint egy évvel ezelőtt, és minden előzetes jóslással szemben, még ha egy kicsit csonkán is, de Olaszországban is gond nélkül lezajlott a novemberi EICMA. De azért persze akad olyan esemény, amint még nem mondtak vissza. A kölni Intermot továbbra is 2022 október elejére van kiírva.
Cimkék:
Ha az ázsiai piacos ZX-25R-t vesszük alapul, akkor a ZX-4R egy nagyon komolyan vehető sornégyes sportmotor lesz.
Elolvasom »Két blogger és egy kereskedő fegyelmezetlensége adhat okot a gyanúra, hogy a Low Rider S érkezik 117-es blokkal.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »