Az ilyesfajta együttállás, közös vállalás nem teljesen idegen a járműipar számára. Pont az üzemanyagcellás technológia fejlesztésére állt össze nemrégiben a Volvo és a Mercedes, de a motorkerékpár ipart sem hagyja hidegen a hidrogén felhasználásának lehetősége. A Kawasaki és a Yamaha jól ráérzett, hogy a hidrogén hajtás pont minden olyan problémát kiküszöbölne, amitől nagyon sokan ódzkodnak az elektromos motorokkal kapcsolatban.
A nagy hatótáv, a viszonylag gyors töltés és a hagyományos motorkerékpárokéhoz hasonló vezethetőség mind súlyos érvek a tüzelőanyag-cellás technológia mellett. Talán a 700 bar nyomás alatt tárolt hidrogént leszámítva. Az azért egy picit para.
Azt még nem tudjuk, hogy milyen szinten tart a Kawasaki és a Yamaha közös projektje, de a kutatás komolyságát azt hiszem kellően jelzi, hogy a hírek szerint a Suzuki, valamint a Honda egyaránt érdeklődik afelől hogy érdemes lenne-e beszállniuk a közös munkába.
Cimkék:
Sam Sunderland rengeteg időt vesztett a 7. szakaszon. Majd nemes egyszerűséggel fogta, és tegnap visszaállt a Dakar élére.
Elolvasom »Bár egyetlen napot sem nyert még meg Matthias Walkner, mégis átvette az összetett első helyet a Dakar Rally idei 9. napján.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »