A következő modellévre frissítettek egy sort a 650-es Versys modellen. A Kawasaki középnagy crossoverének dizájnosítottak, frissítettek a front idomzatán, de ennek nem csak esztétikai szerepe van, bár kétségtelenül jót tett neki, hogy a kéthengerest megjelenésben tovább közelítették az ezres modellhez. A motor ezzel méretét tekintve nagyobb lett, amelynek áldásos hatása, hogy lekerül némi légterhelés a motorosról és helyet kapott a LED-es világítás is.
Maga a blokk nem hordoz meglepetést. A szokványos kéthengeres, hetven lóerős darab az elődben és a Z650-ben sem szakította le a plafont, az új Z650RS-ben sem fogja. Indokoltsága nem egyöntetű, de (szerintem) sokaknak nyújthat többlet magabiztosságot, hogy már a 650-es Versys modellt is kétszintű és kikapcsolható kipörgésgátlóval (KTRC) szerelik.
Látványos fejlesztés, hogy a kijelzőt egy 4,3″ méretű, okostelefonos kapcsolatot támogató, a fényviszonyokhoz alkalmazkodó TFT egységre cserélik. Hol van már a régi Versys, amire felárért kínálták a fokozatvisszajelzőt, ugye? 🙂 A 650-es Kawához elérhető a Tour felszereltség, ami passzoló csomagrendszert jelent. Valamint kérhető Grand Tourer pakkal is, ami ezen kívül ködlámpát, extra szivargyújtót és GPS tartót jelent.
Cimkék:
A Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Honore az olasz túraenduró limitált kiadása, amelyből 1946 darabot készítenek.
Elolvasom »Ezt motort Valentino Rossinak készítette a Yamaha. Mármint nem csak úgy névleg, a VR46 Tribute R1 tényleg az övé lesz.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »