Na ilyet sem láttunk még. Háromkerekű tereprobogó. Van ennek értelme? De mennyire! A Yamaha a RisCon Tokyo 2021 biztonságtechnikai expón mutatta be a koncepciót és nem véletlen, hogy nem az EICMA-ra vitték ki. Ebben az esetben ugyanis egy Tricity 125 (illetve ázsiai 155) alapú munkamotort látunk. Méghozzá egy olyat, amit katasztrófa sújtotta övezetekben vetnének be.
Miben különbözik ez egy normál, utcai Tricity modelltől? Kevésben és nagyon sokban. Az alap ugyanaz, ezúttal a kivitelen van a hangsúly. A Rough Road nevű változat látványos, láthatósági fényezést, brutál bukócsövezést, bütykös gumikat, fény- és hangjelző rendszert, valamint olyan csomagrendszert kap, amiben elférnek az életmentő felszerelések és elsősegélyt nyújtó felszerelések.
Sőt, nem csak elsősegély és megfigyelő eszközök, hanem a hátsó dobozban egy komplett drón is helyet kap. Persze nem szelfizéshez és látványos videók készítéséhez, hanem például túlélők vagy járható útvonal kereséséhez. Civil változatra alapvetően nem számítunk.
Cimkék:
A beérkező kémfotó egy olyan modern Moto Guzzi nakedet mutat, ami valószínűleg csak álca, valójában egy V7-et rejt.
Elolvasom »Az Euro5 kivégezte a négyhengeres Honda CB1100-at, de ez nem jelenti azt, hogy retró naked nélkül maradunk.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »