Hazai fronton erősítette meg a Royal Enfield, hogy valójában már dolgoznak a világszerte ismertté vált túrendurójuk nagyobb testvérén. Az indiai Bike Wale motoros magazinnak árulták el, hogy igen, több új modell is készül náluk, és ezek egyik a 650 köbcentisre nőtt Himalayan.
Az eredetileg 411 köbcentis indiai adventure motorra egyébként saját tapasztalatom szerint rá is fér az izmosítás. Bár csak közúton volt szerencsém kipróbálni, ott azért még kategóriájában is lomhának éreztem, mind az összes 25 lóerejével együtt.
Ezen egészen biztosan segíthet, ha a Continental GT és Interceptor modellekben bemutatkozott kéthengeres motorblokk köré újraálmodják az így már 650-esre növekvő Himalayan motort. Apró érdekesség, hogy a Royal Enfieldnél eredetileg egyáltalán nem tervezetek ilyen irányú fejlesztést. Azonban a gyártónál mintegy 18 hónappal ezelőtt meghallották az internet hangját, így mégis belevágtak a projektbe. Ráadásul egyből két kivitelben gondolkodnak. Egy off-road kompatibilis dzsindzsajáró és egy közútra optimalizált változat is készül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »