Előrángattak néhány típusengedélyeztetési eljárásból származó dokumentumot, amelyek arról árulkodnak, hogy a Kawasaki hamarosan egy új H2 SX modellt mutat be. Várhatóan a milánói EICMA kiállításon fog debütálni a kompresszoros túra-sport (igen, jobb híján nevezzük így) legújabb változata, amely a jelek szerint új dizájnnal és némi csúcstechnológiával veszi fel a versenyt legközelebbi konkurensével, a 2021-es Suzuki Hayabusával.
A legfontosabb, a kompresszortól sikító 998 köbcentis, sornégyes motorblokk érintetlen marad. Kétszáz duzzadó lóerőstől, mindenestől. A nemzetközi források kiszúrták, hogy a kipufogó halkabbá válik, azaz a rendszer dobostól változik. Ez pedig várhatóan némi stílusváltásnak az előjele.
A dizájn változását pedig indokolhatja, hogy a Ducati Multistrada V4 S-hez, a KTM 1290 Super Adventure-höz és a BMW R1250RT-hez hasonlóan felkerül a motorra a Bosch féle radaros technológia. Ezzel pedig nem csak a holttérfigyelő és az adaptív tempomat jár, hanem az is, hogy az érzékelőket is el kell helyezni, méghozzá ízlésesen, amivel néhány évvel ezelőtt, a motor megrajzolása során még nem számoltak.
Cimkék:
Az NT1100 nem más, mint annak bizonyítéka, hogy van még kereslet ésszerű, nagyköbcentis túramotorra. A Honda szerint.
Elolvasom »Durva lélektani határként lebeg a szemünk előtt, hogy szerdán 500 forintos átlagár fölé emelkedik 95-ös benzin átlagára itthon.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »