Először is a jó motorvásárló életben marad, hiszen ez volna az előfeltétele annak, hogy a lehető leghamarabb, de rosszabb esetben is évek múltán visszatérjen egy márkához, és újra egy motordealer markába öntse a hazatalicskázott pénzt, ne holmi felújított rokokó éjjeliszekrényre. Ebben meg sokat segít, ha a motorgyártó segít megelőzni a balesetet. A radaros technológia ebben elég jó partnernek ígérkezik, amire végre a Honda is ráfordul.
Ráadásul a technológia egyik fő eredménye, az adaptív tempomat még kényelmi extrának sem utolsó, de a holttérfigyelő is hasznos kis figyelmeztető extra lesz, amikor a híd után a Nagykőrösi szervizútjáról sorolsz ki az M5 kivezetőre. A Ducati Multistrada V4-re, a BMW R1250RT-re, a KTM 1290 Adventure S-re már fel is kerültek a szenzorok. Csak éppen akad velük egy kis probléma.
Nem is a működéssel, hanem a diszkrét, ízléses elhelyezéssel van gond, hiszen kevés olyan modern motorkerékpáros formanyelv létezik, ami úgy tűrne meg egy fekete kockát a motor orrán és fenekén, hogy attól ne húzza fel az ember egy pillanatra a szemöldökét.
A Honda számára ez a fajta radaros szenzorelhelyezés nem felelt meg. Inkább saját fejlesztésbe fogtak, hogy létrehozznak egy olyan érzékelőegységet, amit ízlésesen lehet installálni. Az ő egységük az elülső, valamint a hátulsó lámpa burkolata mögé kerül. A hírek szerint az Africa Twin és – természetesen – a GoldWing modelleken fog először megjelenni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »