A legutóbb még csak óvatosan írhattuk le, hogy nemzetközi lapértesülések szerint a Z900RS sikere után érkezik a kisebbik testvére, azaz a Z650RS. Csupán egy nem túl sokat mondó teaser videó állt akkor még a rendelkezésünkre, amiből azt tudtuk száz százalékos biztonsággal megmondani, hogy Kawasakiék marketingcsapatában nem riadnak meg az új szavak létrehozásától. A „Retrovolution” kifejezés mögött azonban kiderült, hogy tényleg a nagy RS kistestvére lapul.
A Cycle World asztalán kötött ki a napokban néhány dokumentum a típusengedélyeztetési eljárásból. Egyfelől ezek erősítik meg, hogy a Z650RS-re való tippelés nem volt baklövés. Másfelől néhány érdekes adatot is felfednek, amelyekből következtetéseket vonhatunk le.

Ezek alapján a várakozásoknak megfelelően ugyanazt a motorblokkot fogja használni, akárcsak a modernebb kivitelű változata, a Z650. 68 lóerő 8.000-es fordulaton, valamint 63,7 Nm legnagyobb forgatónyomaték 6.700-nál. Ezt ismerjük. Érdekes azonban, hogy az RS tengelytávja 5 milliméterrel csökken, ami valószínűleg új első villákat jelent. Az acélcső váz és a 17″-os kerekek nem változnak, a motor legmagasabb és legszélesebb pontja azonban igen. Ez egy másik kormányt jelenthet. Ezeken túl a Z650-hez képest a motor össztömege 1 kilogrammal csökken. A részletes információkra szeptember 27-én számítunk.

Cimkék:
A Moto Guzzi V100-at a gyártó kereken századik születésnapjának alkalmára időzítik. Itt van hozzá egy kedvcsináló videó.
Elolvasom »A Triumph Speed Triple 1200 RR sokban hasonlít naked párjához, de a futómű és a fél-idom jelentős különbséget tesz.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »